Kontakt
Nikkaluoktaexpressen trafikeras av Hörvalls Trafik AB (org.nr 556319-0882)
Tel: 0980-813 11
Kontorstider med reservation för ändringar: Måndag - Fredag 09-15
Jourtelefon utanför kontorstider: 070-680 13 11
Frågor, ombokningar och hittegods: nikkaexpressen@horvalls.se
Vi försöker svara på frågor så fort som möjligt under vardagar, men under semestertider kan det ta något längre tid.
INFORMATION
- Information nattåg 96
Nikkaluoktaexpressen kan tyvärr inte vänta på nattåg 96 som ankommer 15.12/15.17 pga att passagerare i Nikkaluokta då skulle missa sitt nattåg till Stockholm.
Som alternativ rekommenderar vi att ni antingen ankommer Kiruna med nattåg 94 på morgonen eller byter till Norrtåg 7152 i Boden som ankommer 15.02.
- Onlinebokningen stänger 1 timme före avgång från Kiruna busstation mot Nikkaluokta och 1 timme före avgång från Nikkaluokta mot Kiruna.
- Biljetter gäller på alla avgångar i samma riktning 3 dagar före och 3 dagar efter valt resdatum utan ombokning.
- Alla biljetter köpta på vår hemsida kan avbokas om det är minst 24 timmar till avgång och återbetalas då automatiskt, om avbokning sker mindre än 24 timmar innan avgång så återbetalas inte pengarna.
- Om ni vill omboka er biljett och det är mindre än 24 timmar till avgång ska ni INTE avboka er biljett, då ska ni istället mejla till oss.
- Om man vill avboka eller omboka en biljett köpt via Vy, SJ eller Samtrafiken så måste man göra detta hos dom.
- Kirunakortet gäller på hela sträckan Kiruna - Nikkaluokta, visa det för chauffören.
—————— ✻ ——————